понеділок, 26 жовтня 2020 р.

Комплекс вправ "Розвиток навичок сценічної мови і сценічного руху"

Комплекс вправ "Розвиток навичок сценічної мови і сценічного руху"

(для використання на заняттях драматичних, театральних гуртків)

Вправи розділені на 5 блоків:

I блок: «Мистецтво звучного слова» ( «Сценічна мова»):
Розвиток навичок правильного фонационного дихання.
Робота над звуками, силою і діапазоном голосу.
Робота над дикцією і чистотою вимови.

II блок: «Основи культури мовлення»:
Оволодіння нормами і правилами літературної вимови.
Визначення засобів логічної емоційно-образної виразності: інтонація, пауза, темпо - ритм.

III блок: «Основи акторської майстерності»:
Розвиток артистичної сміливості, акторської уваги, уяви та фантазії.
Дії з реальними предметами в умовах вимислу.
Розвиток імпровізаційних здібностей.

IV блок: «Комунікативний»:
Розвиток навичок сценічного спілкування: робота з уявним і реальним предметом.
Визначення «Я» в комунікативному просторі ( «Пропоновані обставини»).
Взаємодія з глядацькою аудиторією.

V блок: «Проведення заходів різних форм»:
Знайомство з правилами роботи ведучого при проведенні заходу обраної форми.

Заняття можна вибудувати в тій послідовності, яка буде для вас найбільш прийнятною: послідовно, вибірково або фрагментарно; чергуючи блоки або ж зупиняючись на одному з тих, що в даний період часу є значущим.

середа, 29 липня 2020 р.

Робота гуртків на базі сільських шкіл

    Для охоплення гуртковою роботою учнів сільської місцевості, гуртки Яворівського районного ЦДЮТ діють і на базі сільських шкіл. Так у Чернилявській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. працюють гуртки «Народна творчість» та «Моделювання іграшок-сувенірів», керівником яких є надзвичайно творчий педагог – Малогловець Ольга Миколаївна. Маленькі гуртківці захотіли показати усім свої досягнення та організували виставку робіт «Творимо красу», яка відбулась 10.03.2016року.
    Цього ж дня відбулось засідання творчої групи керівників гуртків Яворівського ЦДЮТ, які зосередили свою увагу на питанні формування самоосвітньої компетентності учнів в процесі навчальної діяльності.